Pogosta vprašanja

Naročila in vračila

Ali lahko naročim tekstil v velikostih 3XL, 4XL in 5XL?

Velikosti 3XL, 4XL, 5XL lahko naročiš, vendar je rok dobave daljši, saj teh nimamo na zalogi v našem skladišču. Najbolje bo, da nas povprašaš preko spletnega obrazca ali elektronske pošte info@narjen.si.

Ali lahko naročim nepotiskane izdelke?

V naši spletni trgovini lahko naročiš tekstil in ostale izdelke brez potiska. To storiš tako, da pri izbranem izdelku izbereš ustrezne različice (velikost, barvo) in ga dodaš v košarico.

Kako si oblikujem svoj motiv na izbranem izdelku?

V spletni trgovini izbereš rubriko Naredi po svoje in nato željen izdelek. Odpre se poseben aplikacija “oblikovalec” v kateri ustvariš lasten motiv. Izbereš lahko sliko, besedilo ali motiv iz rubrike pripravljeno in tako kreiraš lasten motiv.

Ali lahko naročim večje količine enakih izdelkov?

Seveda, brez težav lahko naročiš več enakih izdelkov. V kolikor želene količine ni na zalogi, pa nas kontaktiraj na elektronski naslov info@narjen.si in sporočili ti bomo najkrajši možni dobavni rok.

Ali lahko naročajo tudi podjetja?

Brez težav. Naročilo lahko oddaš tudi kot podjetje. V kolikor želiš večje količine personaliziranih izdelkov pa je najbolje da nam pošlješ povpraševanje na info@narjen.si ali pa nas kontaktiraš preko spletnega obrazca. Z veseljem ti bomo pripravili individualno ponudbo.

Kdaj je naročilo oddano?

Naročilo je oddano s potrditvijo nakupa. Z oddajo naročila se obvezuješ k nakupu. Naročilo bo obdelano takoj, ko bo plačilo vidno na našem računu.

Kaj storiti v primeru, da z izdelkom nisem zadovoljen?

V kolikor z izdelkom nisi zadovoljen, ga moraš vrniti v roku 30 dni. O morebitnem vračilu pa nas moraš obvestiti v roku 14 dni od prejema izdelka. Izdelek, ki ga vračaš mora biti neuporabljen, nepoškodovan in pakiran v originalni embalaži z vsemi oznakami (etiketami), ki jih je izdelek imel ob prejemu. Prav tako na izdelku ne smejo biti sledovi ličil, parfuma ali deodoranta. Več podrobnosti si preberi TUKAJ.

Na kateri kontakt se lahko obrnem v primeru vrnitve izdelka ali zamenjave?

V primeru vrnitve izdelka ali zamenjave se obrni na elektronski naslov info@narjen.si ali na telefonsko številko 040 796 315.

Izdelava in roki izdelave

Koliko časa potrebujete za izdelavo?

Naročila odpošljemo v roku, ki je določen pri posameznem izdelku in v košarici. Rok dobave je odvisen od zaloge artikla. Praviloma so izdelki iz zaloge odposlani v roku 1-3 delovnih dni od prejema naročila.

Plačila in akcije

Je v cenah vključen DDV?

Vse cene v spletni trgovini vsebujejo DDV (22%), razen če ni drugače označeno. Vse cene so v evrih (€).

Kakšni so načini plačila?

Nudimo plačilo po predračunu.

Ali se lahko naročilo plača po povzetju?

Plačila po povzetju niso možna.

Ali je plačevanje s kreditnimi karticami varno?

Tvoji podatki so pri nas popolnoma na varnem, prav tako velja za plačilo s kreditno kartico. Spletna trgovina narjen.si za prenos podatkov uporablja SSL varnostni sistem (Secure Socket Layer). Prosimo pa te, da za varnost podatkov poskrbiš tudi sam, na način, da je tvoje uporabniško ime in geslo varno in ustrezno hranjeno. Priporočamo tudi ustrezno programsko (protivirusno) zaščito računalnika. Zbirka osebnih podatkov je zavedena na spletni strani informacijskega pooblaščenca (www.ip-rs.si).

Imam kodo popusta – kje jo lahko vnesem?

Kodo za popust oz. kupon vneseš v košarici oziroma v blagajni ob zaključku nakupa.

Ali lahko unovčim več kuponov hkrati?

Popusti se med seboj ne seštevajo, razen, kjer je v pogojih akcije navedeno drugače. Pri vsakem nakupu je možno uporabiti eno promocijsko kodo oz. kupon. Kuponi ne veljajo za darilne bone.

Dostava in prevzem

Ali lahko naročene izdelke prevzamem osebno?

Seveda, izdelke lahko prevzameš osebno v našem podjetju na naslovu Brezno 7a, 3270 Laško.

Kakšen je strošek dostave?

Strošek poštnine za manjše nakupe je pavšalni in znaša 3,50€. V primeru naročila nad 30€ je poštnina brezplačna.

Kdo mi dostavi paket?

Paket ti dostavi naš pogodbeni partner, dostavna služba GLS ali Pošta Slovenije.

Kaj storiti v primeru, da prejmem poškodovan artikel?

V kolikor prejmeš poškodovan paket (raztrgana embalaža, uničeni ali umazani izdelki v notranjosti, razbite skodelice,…) moraš že ob prevzemu paketa o tem obvestiti dostavljalca in izpolniti reklamacijski zapisnik.
V kolikor sklepaš, da gre za stvarno napako, ki jo ugotoviš po prevzemu paketa (več o stvarni napaki si preberi TUKAJ) pa nas o tem obvesti in izpolni obrazec za stvarno napako in nam ga posreduj na elektronski naslov info@narjen.si