Izberi izdelek
Vračila
VRAČILO
V skladu s 43. členom ZVPot:
Kupec ima pravico, da v štirinajstih dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Izdelke mora vrniti podjetju najkasneje v tridesetih dneh od sporočila o odstopu. Če je kupec odstopil od pogodbe mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila v roku 30 dni od prejema obvestila o odstopu. Če je potrošnik znesek ali blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto vrniti podjetju v tridesetih dneh.
O nameravanem vračilu nas lahko kupec najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga obvestiti po pošti na naslovu RB Grafika, Rok Borštnar s.p., Brezno 7a, 3270 Laško ali na elektronskem naslovu info@narjen.si. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Izdelek, ki ga želi kupec vrniti mora biti zapakirano v originalni embalaži kot ga je prejel. Prav tako mora biti izdelek opremljen z vsemi etiketami, kot je bil ob prejemu. Na izdelku ne sme biti sledov ličil, parfuma ali deodoranta. Ob vračilu mora priložiti tudi kopijo računa. V primeru, da izdelek ni vrnjen takšen kot ga je prejel, se prodajalec ne zavezuje, da vrne kupnino.
Pri spletnem nakupu ne gre za nakup na preizkušnjo: nakup na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot jih ima ta pri nakupu v navadni trgovini. Opravi lahko zgolj ogled in preizkus prejetega blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah (npr. pomeri oblačilo). Vsakršno ostalo preizkušanje in drugo rabo, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Za vračilo nakazila uporabljamo isto plačilno sredstvo, kot ste ga vi uporabili pri prvotni transakciji, razen če smo se dogovorili drugače. Vračilo vplačila lahko zavrnemo, dokler ne prejmemo vračila blaga.
Izdelke, ki si jih je naročnik oblikoval po svojih željah ni mogoče vračati, razen v primeru, da kupec sklepa, da je napaka na strani prodajalca (napačna velikost, barva, napačen tisk, strgano oz. poškodovano blago,…).
Stroške povezane z vračilom blaga nosi kupec. Izdelki, ki se vračajo morajo biti etiketirani enako, kot so bili ob prevzemu, prav tako ne smejo kazati sledi uporabe ali poškodb, pakirani pa morajo biti v originalni embalaži. Prav tako na izdelkih ne smejo biti sledovi ličil, parfuma ali deodoranta. Poleg vrnjenih izdelkov mora biti priložena tudi kopija računa.
Vrnjeno blago pošljite na naslov: RB Grafika, Rok Borštnar s.p., Brezno 7a, 3270 Laško. Za vse nejasnosti ali dodatne informacije smo vam na voljo v času poslovanja na telefonski številki 040 796 315.
Obrazec za vračilo prenesite TUKAJ. Izpolnjenega vrnite po elektronski pošti info@narjen.si.
STVARNA NAPAKA
Kdaj je napaka stvarna?
- Če je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
- Če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno uporabo.
- Če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje.
- Če izdelek nima lastnosti in oblik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane.
Če napaka ni sporna v roku osmih dni ugodimo kupčevi zahtevi. Reklamacija je veljavna ob predložitvi kopije računa, potrdila o dostavi ter izpolnjenem obrazcu za stvarno napako.
V primeru odobrene reklamacije za stvarno napako ste upravičen tudi do povračila morebitnega stroška dostave, ki ste ga imeli v primeru spletnega nakupa.
Obrazec za uveljavljanje stvarne napake prenesite TUKAJ. Izpolnjenega vrnite po elektronski pošti info@narjen.si.